beschikbaar

Veengang 1

8431NJ Oosterwolde

€ 125,- p/m2/j
Soort bedrijfspand Kantoorruimte
Oppervlakte 2953 m2
Aangeboden sinds 15 mei 2025

Omschrijving

De mooiste kantoorruimte van Oosterwolde komt beschikbaar!

Gelegen op de 1e etage met fantastisch uitzicht tref je dit prachtige kantoor aan welke is voorzien van een zeer luxueus inbouwpakket; de foto’s zeggen genoeg!

De ruimte beschikt over royale kantoortuin met een unieke lichtinval door het grote glasoppervlak. De kantoortuin wordt heel praktisch opgedeeld door de 2 akoestische ‘huddle’s’ waar heerlijk in stilte overlegt of gewerkt kan worden.
Informeel vergaderen of even je laptop open slaan met een goede kop koffie doe je aan het riante barmeubel wat net als alle vaste kastenwanden deel uit maakt van het inbouwpakket.
De fotostudio kan eenvoudig worden getransformeerd naar een grote vergaderzaal of dienen als ‘clubhouse’ / ontspanningsruimte waar je bijvoorbeeld kan gamen, tafeltennissen of een poolbiljart kan plaatsen.
Op de etage bevinden zich nog een volledig ingerichte boardroom annex vergaderzaal, een fraaie directiekamer, een tweetal spreekkamertjes met royale foyer waar bezoek even plaats kan nemen.

We doen ons best een zo goed mogelijke omschrijving te geven maar dit doet eigenlijk geen recht aan deze bijzondere ruimte; vandaar dat we je van harte uitnodigen het met eigen ogen te komen bekijken en de luxe sfeer te voelen en ervaren.

BUSINESSCENTER OOSTERWOLDE
Voorheen was dit kantoorgebouw geheel in gebruik door Rabobank, voor vele lokale ondernemers dus ook bekend als het oude Rabobank gebouw.
Na het vertrek van de Rabobank heeft de eigenaar het gebouw volledig geoptimaliseerd en hier een bruisend bedrijfsverzamelgebouw van gemaakt waarin meerdere bedrijven van verschillend pluimage zijn gevestigd.

Daarnaast heeft de eigenaar BusinessCenter.nl maar liefst 19 soortgelijke BusinessCenter locaties in de driehoek Groningen - Arnhem - Utrecht.
Zowel het eigendom, het beheer en de exploitatie van het BusinessCenter wordt verzorgd door dezelfde partij. Dit wordt zeer als zeer prettig ervaren door haar huidige huurders.

Door zijn omvang, de professionele huurders, de uitstraling en de zicht locatie langs de toegangsweg tot Oosterwolde is BusinessCenter Oosterwolde een zeer onderscheidend en bekend gebouw.

De bereikbaarheid van BusinessCenter Oosterwolde is uitstekend met een parkeerterrein voor de ingang en een parkeerdeck op het pand dat ruimte biedt voor 79 voertuigen. Elke parkeerplek is al voorbereid voor elektrisch laden!
Het gebruik van deze parkeerplekken is inbegrepen in de huurprijs.

Als huurder in een BusinessCenter locatie maak je ook nog eens gebruik van alle gemakken die een BusinessCenter.nl locatie biedt.

Middels een online portal kunnen huurders gemakkelijk alle faciliteiten inboeken, denk aan het reserveren van vergaderruimtes, maar ook het laten schoonmaken van je eigen kantoor of het upgraden van je internetsnelheid.

ACTUELE BESCHIKBAARHEID
Kantoorruimte V3 is 341 m² VVO netto / 551 m² VVO incl. omslagen.
De beschikbaarheid is per direct.

HUURPRIJS
De huur per m² bedraagt €125 excl. BTW per jaar.

FIXED (/VASTE NIET VERREKENBARE) SERVICEKOSTEN
De servicekosten per m² bedragen €45 excl. BTW per jaar.
Deze zijn fixed en worden dus niet verrekend, alle leveringen en diensten zijn dus op vaste basis.

De fixed servicekosten bevatten de volgende leveringen en diensten:

Onderhoud en periodieke controle van:
- Verwarmingsinstallatie(s);
- Luchtbehandelingsinstallatie(s);
- Liftinstallatie(s);
- Hydrofoorinstallatie(s);
- Noodverlichtingsinstallatie;
- Bliksembeveiligingsinstallatie;
- Brandhaspels en brandmeldinstallatie(s);
- Laadpalen;

Schoonmaakkosten van:
- Gemeenschappelijke ruimten;
- Liften;
- Beglazing buitenzijde;
- Parkeerterreinen;
- Fietsenstallingen;
- Groenvoorziening;

- Verzorging huisvuil, containerhuur en dergelijke;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke
ruimten en van het buitenterrein, gevels en lichtreclameportalen;
- Jaarlijkse bijdrage (afschrijving en onderhoud) aan de gemeenschappelijke reclame-uitingen;
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- Operating algemene koffie faciliteit;
- Onderhoud en controle van de elektrische schuifdeuren;
- Levering elektra-, gas-, en waterverbruik inclusief vastrecht;
- 5% administratiekosten.

OPLEVERINGSNIVEAU
Zoals op de foto's te zien is dit kantoor voorzien van een instapklaar en modern inbouwpakket
Alle zaken welke op de foto's worden getoond (m.u.v. de bureaus en bureaustoelen) zijn onderdeel hiervan.

Het kantoor wordt dus instapklaar/turn-key opgeleverd.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage.
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur.
Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 15% btw compensatie dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURVOORWAARDEN
Huurtermijn: In overleg.
Huurbetaling: De all-in huurprijs, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand, vooruit.
Indexering: Jaarlijks, op basis van prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS.
Waarborgsom: Ja, nader te bepalen.
Model huurovereenkomst: ROZ model 2015 met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

De informatie in deze aanmelding is onder voorbehoud van zet- en typfouten.

Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Overdracht
Prijs
€ 125,- p/m2/j
Status
beschikbaar
Aangeboden sinds
15 mei 2025
Aanvaarding
per direct
Bemiddelingskosten
Geen
Servicekosten
€ 2,066.25 p/m
Waarborgsom
€ 0.00
Oppervlakten
Perceeloppervlakte
22.434 m²
Oppervlakte
2.953 m²
Bouw
Soort bouw
bestaande bouw
Hoofdfunctie
kantoorruimte
Kantoorruimte
Oppervlakte
2.953 m²
Aantal verdiepingen
2

Locatie

Plattegronden

Verhuurmakelaar